سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری
سیادرکا نیوز

سیادرکا نیوز

علمی - فرهنگی - اجتماعی - هنری

هیهات منا الذله

در طول تاریخ محرم ها و صفر های بسیاری آمده اند و رفته اند ،


اما یاد حسین علیه السلام و شعار زیبایش همچنان ماندگار ، تازه و


عزیز است.

هیهات منا الذله ...


جملات زیبا گیله مرد

نظرات 4 + ارسال نظر
قطره شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:26

please ax darkhasti!!!

دوست گرامی چرا خودت رو معرفی نمیکنی ؟
وقتی از شما می خواهیم که خدتون رو معرفی کنید !

قطره یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28

من قطره بارون
دیگه بایست بیخیال شد.الان 3 ماهه که از عکس خبزی نیس
بدرود

خواهش میکنم .
من اصولا از افرادی که پنهانی کار میکنند خوشم نمیاد .
عکس رو نفرستادم برای اینکه شما رو راست نبودید .
به سلامت ، موفق باشید

قطره دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:06

من یه بنده خدا
معمولا کسی خودشو تو قسمت نظرات مشخص نمیکنه با هر اسمی میتونه وارد بشه حتی اسم مستعار و... .
مناوایل یه درخواست دادم شما فرمودین که حتمااین کارو انجام میدم...فرمودین وقت ندارمو و....وسر فرصتو و....
اینه رو راست بودنم.کجا ژنهان کردم؟
اگه امکانش هست بفرست.از سیادرکا مطالبی تو این وبلاگ خوندم ذهنم رفت ژیش آقای اکبری.همین.

بله کسی خودش رو معرفی نمیکه و با اسم مستعار نظر میزاره که بخواد درباره وبلاگ چیزی بنویسه یا انتقاد کنه یا پیشنهاد بده یا تقاضای چیزی را بکنه که دیدنش برای همه بازدیدکنندگان بلا مانع باشه .
شما عکس شخصی رو می خوای که شاید خودشون راضی نباشند من عکسشون رو در سایت بزارم به هر حال باید اجازه داشت .
خلاصه اینکه اگر هم شخصی چنین تقاضایی داره مستقیما از طریق نظر درخواست نمیده آدرس ایمیل میده و درخواستش را ارائه میده .
در ضمن شما باهاشون درس داشتید توی این روستا یا جای دیگه ؟

قطره پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:43

حق با شماست
من نبایست اینجا نظر میدادم قبول .ولی شما هم بایستی زودتر به من میگفتی؟نه بعد اینکه کلی کامنت گذاشتم.امکانش نیست ایرادی نداره
موفق باشی



خواهش میکنم . البته من هم نمی خواستم به اینجا بکشه و طولانی بشه اگه می خوای آدرس ایمیل بده هر وقت گرفتم برات بفرستم .
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد